در  تحلیل پل، بار ترافیکی به عنوان یک بار استاتیکی لحاظ گردیده و با اعمال یک ضریب به نام ضریب ضربه افزایش می یابد. ضریب ضربه در آیین نامه های موجود صرفا تابعی از طول دهانه یا فرکانس اول ارتعاشی پل می باشد. 

این ضریب در قسمت vehicle class وارد می گردد

نحوه ی وارد کردن این ضریب و روابط مربوطه را در اسلاید زیر مشاهده می کنید


عرشه کامپوزیت (عرشه فلزی پل )

اجرای پل به روش طرهای (Cantilever)

عرشه هایی با سیستم تیر و دال

ضریب ,ضربه ,یک ,بار ,قسمت vehicle ,  ,ضریب ضربه ,ضربه در ,این ضریب ,وارد کردن ,class وارد

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

آنابنا کار در خانه آسان و پر درآمد فواید ماساژ خرید دوربین عکاسی - بِلا- استودیو پلک tae tae مشاوره روانشناسی ذهن نو اجاره ویلا در شهرهای ایران معرفی فروشگاه اینترنتی سی دی نقش