در  تحلیل پل، بار ترافیکی به عنوان یک بار استاتیکی لحاظ گردیده و با اعمال یک ضریب به نام ضریب ضربه افزایش می یابد. ضریب ضربه در آیین نامه های موجود صرفا تابعی از طول دهانه یا فرکانس اول ارتعاشی پل می باشد. 

این ضریب در قسمت vehicle class وارد می گردد

نحوه ی وارد کردن این ضریب و روابط مربوطه را در اسلاید زیر مشاهده می کنید


عرشه کامپوزیت (عرشه فلزی پل )

اجرای پل به روش طرهای (Cantilever)

عرشه هایی با سیستم تیر و دال

ضریب ,ضربه ,یک ,بار ,قسمت vehicle ,  ,ضریب ضربه ,ضربه در ,این ضریب ,وارد کردن ,class وارد

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

وکالت و مشاوره حقوقی در اصفهان تخت بیمارستانی نجفی Laboum جوشکاری سیار،آهنگری سیار Aryan83.ir زندگی مجازی من تیم پول طلا تی وی . آرشیوی از بهترین فیلمهای ایرانی زندگی من و همسرم دفتر خدمات الکترونیک قضایی دادفر