در  تحلیل پل، بار ترافیکی به عنوان یک بار استاتیکی لحاظ گردیده و با اعمال یک ضریب به نام ضریب ضربه افزایش می یابد. ضریب ضربه در آیین نامه های موجود صرفا تابعی از طول دهانه یا فرکانس اول ارتعاشی پل می باشد. 

این ضریب در قسمت vehicle class وارد می گردد

نحوه ی وارد کردن این ضریب و روابط مربوطه را در اسلاید زیر مشاهده می کنید


عرشه کامپوزیت (عرشه فلزی پل )

اجرای پل به روش طرهای (Cantilever)

عرشه هایی با سیستم تیر و دال

ضریب ,ضربه ,یک ,بار ,قسمت vehicle ,  ,ضریب ضربه ,ضربه در ,این ضریب ,وارد کردن ,class وارد

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

آموزش کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه مدرسه ی شاد فروشگاه اینترنتی سیسمونی نوزاد خدمات مشاوره و روانشناختی خرید فروش مشاوره سینک هود گاز آشپزخانه آموزش میناکاری روی سفال در اصفهان - آموزشگاه کوثر سالن زیبایی فروشگاه فایل رایگان یک وبلاگ نویس عاشق دنیای فناوری، شبکه و امنیت