در  تحلیل پل، بار ترافیکی به عنوان یک بار استاتیکی لحاظ گردیده و با اعمال یک ضریب به نام ضریب ضربه افزایش می یابد. ضریب ضربه در آیین نامه های موجود صرفا تابعی از طول دهانه یا فرکانس اول ارتعاشی پل می باشد. 

این ضریب در قسمت vehicle class وارد می گردد

نحوه ی وارد کردن این ضریب و روابط مربوطه را در اسلاید زیر مشاهده می کنید


عرشه کامپوزیت (عرشه فلزی پل )

اجرای پل به روش طرهای (Cantilever)

عرشه هایی با سیستم تیر و دال

ضریب ,ضربه ,یک ,بار ,قسمت vehicle ,  ,ضریب ضربه ,ضربه در ,این ضریب ,وارد کردن ,class وارد

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

زندگینامه شهدای شهرستان ماسال و شاندرمن وبلاگ علمی و ایرانگردی. علی محمودی آهنگ های پیچ دی جی تورک کسب درآمد از شارژ فن کویل - قیمت فن کویل سقفی زمینی و دیواری سپیده دم hakya *یا مهدی ادرکنی (عج)* افزایش بازدید و افزایش رتبه الکسا سایت و وبلاگ پیوند پاک